HOME BUCKET LIST SELF-MADE FOOD REVIEW MOVIE REVIEW DO-IT-URSELF

Monday, June 1, 2015

CPUV #35 , #36 & #37

Assalamualaikum w.b.t


Wohoooo , CPUV baru Colgate Charcoal Goal , Glico Pocky & Cool Tea.
Nak tahu semua cpuv ni mengenai apa? Dont forget to click-click and baca information yang cuba disampaikan tau. Macek Zati pun nak click-click kat blog u ols jugak , nak baca apa maklumat berguna yang dikongsikan tu. Hehehe

Okay bye.


Pemilik blog (nineteencapri) , tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang disiarkan dan ianya adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis komen itu sendiri.

9 comments:

Mimi Rheem said...

Tahniah..kite pn dpt jgk..ehek

Haziqah Muhamad said...

Bestnyaaaa. Tak sabar nak tunggu CPUV ni.

Dunia Zumal said...

Tahniah yer Zati ^^

Eka Tikah said...

pehhh banyak tuuu. hehe tahniah ^^

Nadratul Syazwana said...

Wuuu banyaknyaaa Zati punya cpuv T-T Nad punya total ada 6 je apa ni apa ni

Ms. Kejupenyet said...

Wah banyaknya..
tahniah

Siti Yang Menaip said...

masyuk =D tahniah hehehe..
akak nye lama dah x meriah macam ni..

Amy J said...

tahniah Zati :D

eh, macam mana FoodInk tu. ada dapat balasan x?

Izzati Amira said...

@Amy J foodink ade hntr emel , nnti dia review. hoho. thanks